A Tera világában a jellemzők adják a karaktered személyiségét. Megmondja, mekkora sebzést tudsz kiosztani vagy azt, hogy mennyi esélyed van kritikus csapást mérni az ellenfeledre. Megpróbálni megérteni a különböző statokat és mósításokat csüggesztő feladat lehet. Csak szavak és számok, mit is jelentenek akkor ezek?
A következő bekezdéseket elolvasva kétségkívül egy kicsit jobban fogod érteni a karaktered és képes leszel javítani azokon a tulajdonságain, amivel korábban nem voltál elégedett.
JELZŐ-KATEGÓRIÁK ÉS HOGYAN IS MŰKÖDNEK EZEK EGYÜTT?
Különböző jelző-kategóriák vannak. Például a harcbéli jelzők, statok(a fajtól függő állandó jelzők), és vannak felszerelés jelzők és a buffok okozta változások.
Hol találod ezeket a jelzőket, kérdezhetnéd. Csak nyisd meg a Profilod a "P" gomb megnyomásával. Itt sok-sok jelzőt találsz, de ne aggódj, a harcbéli jelzőid az adott állapotod mutatják,nem szükséges számításokat végezned. Miből is adódik ez az érték: az éppen viselt felszerelésed jelzőiből, a karaktered statjaiból és az éppen aktív buffok hatásából.
HARCBÉLI JELZŐK
Mint korábban említve volt, a harcbéli jelzők befolyásolják a karaktered teljesítményét. Egy aranyszabály van: a magasabb jelzők nagyobb esélyt adnak a sikerre.
- Támadás (Attack)- A karakter támadási képességét adja meg, ami a statjától és a Power jelzőtől függ
- Védelem (Defense)- A karakter védelmi képességét adja meg, ami a statjától és az Endurance jelzőtől függ
- Ütközés (Impact)- Megmutatja, hogy milyen eséllyel tudod ingerelni, mozgásképtelenné(vagy lassúvá) tenni és földre lökni az ellenfeled
- Egyensúly (Balance)- A földre kerüléssel és mozgékonyság vesztéssel szembeni ellenállást adja meg
- Kritikus csapásra esély (Crit Rate)- Tudatja, milyen eséllyel kivitelezhetsz kritikus csapást
- Kritikus csapás elkerülésére esély(Crit resist)- Megmutatja, mekkora eséllyel hárítasz egy kritikus csapást
- Kritikus csapás ereje(Crit power)- Megadja az erőkülönbséget a normál és a kritikus csapás között
Ezek a jelzők fajról fajra változnak.
- Erő(Power)- A karakter alap támadási képességét reprezentálja
- Állóképesség(Endurance)- Az alap védelmi képességet adja meg
- Üközési tényező(Impact factor)- Megmutatja, hogy alaphelyzetben a karaktered milyen eséllyel tudja ingerelni, mozgásképtelenné(vagy lassúvá) tenni és földre lökni az ellenfelét
- Egyensúlyi tényező(Balance factor)-A földre kerüléssel és mozgékonyság vesztéssel szembeni ellenállás alap értékét adja meg
- Támadási sebesség(Attack speed)- Az alap támadási sebességre utal
- Mozgási sebesség(Movement)- Az alap mozgási sebességet adja meg
- Támadást módosító(Attack Modifier)- Power értéket módosít
- Ütközést módosító(Impact Modifier)- Impact Factor értéket módosít
- Védelmet módosító(Defense Modifier)- Endurance értéket módosít
- Egyensúlyt módosító(Balance Modifier)- Balance Factor értéket módosít
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése